Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
+36308569923
Ön itt jár: > >

Garancia

Jótállás és szavatosság (garancia):

A Webshop által forgalmazott konzol alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik. Az Xbox konzolokra a Microsoft 2 év világgaranciát vállal, bővebb információkért a gyártók hivatalos oldalának megtekintése szükséges.

A Microsoft és Sony termékek garanciájának érvényesítéséhez, kérjük, őrizd meg azok eredeti csomagolását!

Szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel („BUG”, fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.

Szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától). 

Digitális forgalmazású játék és szoftver vásárlása esetén a telepítésből vagy a szoftver hibájából adódó problémákért a Webshop nem vállal felelősséget. 

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel („BUG”, fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.

 

Gyártó

 

Telefonszám

Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 8:00-16:00 között)

+36-80-018-590

Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)

+36-1-814-4800

Electronic Arts Magyarország ügyfélszolgálata:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)

+36-1-505-9550

+36-20-242-4706

   

Magnew Kft. ügyfélszolgálat

(munkanapokon 9:00-18:00 között)

 

+36-1-422-1388

CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)

CNG Support

 

A hibás termékek visszajuttatása és a visszajuttatással járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a jótálláshoz szükséges okmányok:

  • Jótállási jegy
  • Nyugta / számla
  • Pontos hibaleírás (lehetőség szerint nyomtatott formában)

A jótállással kapcsolatos kérdéseket telefonon keresztül vagy e-mailes elérhetőségünkre kérjük megküldeni, ami lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.


Termékszavatosság:
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Felelősség

A webshopot üzemeltető Szabó Péter e.v-t semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve bármilyen egyéb probléma a vásárló által pontatlanul és / vagy hibásan megadott adatok, illetve az a szállító cég hibája miatt következett be.

A termékek részletes és tényleges tulajdonságai a termékekhez csatolt használati útmutatókban kerülnek feltüntetésre, amelyek minden esetben a rendelt termékhez csatolásra kerülnek, amennyiben ezeket a T. Vásárló nem kapná kézhez meg, azt haladéktalanul jeleznie kell a Webshop részére!

A www.psgame.hu honlap tartalmazhat olyan linkeket, amelyek más szolgáltatók oldalaira mutatnak, ezek elsősorban tájékoztatás céljából kerülnek feltüntetésre, azonban Szabó Péter e.v. nem vállal felelősséget ezen szolgáltatók tevékenységéért, illetve adatvédelmi megfelelőségéért.

A Webshop ill. az azt üzemeltető Szabó Péter e.v. fenntartja jogát arra vonatkozóan, hogy a nem érvényes regisztráció vagy szállítási adatok megadása, visszaélésszerű joggyakorlás esetén igényét érvényesítse, hatósági eljárás megindítását kezdeményezze.

 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti tájékoztatási kötelezettség

A Webshop a jelen ÁSZF-ben, illetve a szerződéskötést megelőzően a Vásárlót az alábbiakról tájékoztatja:

A szerződés szerinti termék részletes tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek megfelelő mértékben történő tájékoztatás a termék adatlapján, továbbá a vásárlás visszaigazolását megerősítő elektronikus levélben történik, bizonyos termékhez használati útmutató kerül csatolásra.

 

A Webshop üzleti tevékenysége helyének postai címe: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11. Tesco Áruház, Psgame.hu konzolbolt

(Az esetleges panaszok megküldése is ezen címre történik).

 

A szerződés szerinti termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt összegéről történő tájékoztatás, továbbá ezen felül felmerülő valamennyi költség (így különösen a fuvardíj vagy postaköltség) a megrendelés folyamatakor, továbbá a vásárlás visszaigazolásakor elektronikus levélben történik;

A szerződés megkötéséhez alkalmazott, kommunikációt lehetővé tevő eszköz nem emelt díjas szolgáltatás;

 

A teljesítés feltételei (fizetés, fuvarozás, teljesítési határidő, a Webshop panaszkezelése):

A Vásárló házhozszállítást Budapestre és vidékre egyaránt igényelhet. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen érvényes szállítási cím megadható.

A hibásan, hiányosan vagy a szállítási címéként megjelölt ingatlannak, címnek felhatalmazás nélkül történő megadása esetén a Webshopot semmilyen felelősség nem terheli, sem a Vásárló, sem harmadik személy irányába, minden ilyen irányú igény, felelősség kizárólagosan a Vásárlót terheli. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A Webshop javasolja, hogy szállítási címként az a cím kerüljön megadásra, ahol nagy valószínűséggel a T. Vásárló tartózkodni fog a szállítás várható időpontjában. A kiszállítás előtt a Webshop munkatársa telefonon és/vagy e-mailen értesíti a T. Vásárlót a rendelés állapotáról.

A Psgame.hu részteljesítést nem vállal, a Szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben veheti át, vagy a teljes megrendelés átvételét – jogszabályi feltételek fennállása esetén – megtagadhatja.

A honlapon található csomagküldési leírás (lásd ÁSZF alatti linken) tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.

Amennyiben a szállító nem találja a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen és további egy alkalommal - előre egyeztetett időpontban - újra megkísérli a kézbesítést (ez többletköltséget nem von maga után).

Az interneten történő rendelés, előrendelés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindaddig, amíg a kiszállítás megkezdése (szállításra történő átadás) meg nem történt. A szállításra történő átadásnak számít azon időpont, amikor a Webshop munkatársa a csomagot a szállítónak átadja.

A megadott adatok a szállításra történő átadás időpontjáig e-mailben vagy telefonon módosíthatók.

A vételár a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A kiszállított árucikk Szabó Péter e.v. tulajdonában marad, amíg a kifizetés teljes egészében meg nem történik.